Meníčka.cz – jednička v obědovém businesu v Česku

Portál meníčka.cz vznikl už v roce 2003, tehdy jako velmi jednoduchý web s menu restaurací z Uherského Hradiště a okolí. Kdo by to čekal, že jednoho dne bude web známý v celé České republice.

Tehdy podobný portál nikdo jiný neprovozoval a za dobu jeho fungování prošel hned několika zásadními vylepšeními pro komfortní obsluhu administrace i frontendu. V roce 2008, kdy se objevila na trhu první konkurence s portálem LunchTime.cz, sloužila Hradišťňanům už 3. verze portálu.

Konkurence se přitom soustředila na ostatní lokality a do Uherského Hradiště se vůbec nepustila, pravděpodobně s vědomím, že by se zde špatně prosazovali, kdo ví.

Tehdejší třetí verze portálu i s ukázkou reklamní grafiky okolo.

Velký potenciál webu cítili i další podnikatelé a tak se v roce 2012 rozhodlo o prodeji portálu. Po spojení s několika silnými portály (článek na CzechCrunch.cz) stejného zaměření dodnes fungují Meníčka.cz, jako obědový agregátor a úspěšně tak konkurují indickému Zomatu.

„Když Zomato koupilo tehdejší Lunchtime, protstě vstup do Česka pokazilo. To bylo evidentní. Přesměrovali web na svůj katalog restaurací a vůbec se nestarali, že lidi byli zvyklí chodit na web právě kvůli přehledné prezentaci meníček.”

Meníčka.cz využily potenciál na trhu a stal se z nich úspěšný startup obědového businessu.

  • 140 zapojených měst z celého Česka
  • 3 000 aktivních restaurací a hospod
  • Obrat 2 mil. Kč (2017), očekáváno 3 mil. Kč (2018) - zdroj CzechCrunch
  • Denní návštěvnost 35 000 uživatelů
  • 15 let v provozu

A nás hřeje, že jsme mohli být u začátku tohoto projektu. Děláme věci srdcem pro lidi, kteří mají ambiciózní plány. Proto nás vždy těší, když vznikne nápad s potenciálem, který můžeme dotáhnout v podobně úspěšný projekt.

Realizace Cenová kat. Web
2003-2012 300 - 500 tis. Kč www.menicka.cz

Poptejte u nás podobné řešení