Zlepšíme UX a použitelnost vašeho webu a e-shopu analýzou a uživatelským testováním

Odhalíme skryté chyby na vašem webu. Zjistíme, proč u vás lidé nenakupují a odcházejí. Usnadníme vašim zákazníkům používání webu tak, abyste více vytěžili návštěvnost a ušetřili za marketing.


Proč testovat použitelnost webu u nás

  • 3 rozsahy testování – Zvolením správného rozsahu testování dokážeme zlepšit použitelnost každého webu. Zpracujeme audit malého webu i uživatelské testování webové aplikace.
  • 10 let zkušeností – Zlepšujeme weby každý den už 10 let. Získáte kvalitní a srozumitelnou analýzu.
  • Know-how – Ročně přečteme desítky odborných studií o psychologii nakupování a případových studií. Přednášíme na konferencích a píšeme o zlepšování webů.

Použitelnost webu vám vyřeší například

Vizuální přehlednost

Přehlednost

→ Vizuální kontrast grafiky webu
→ Rozmístění informací
→ Čitelnost textů na PC i mobilu

Srozumitelná struktura

Srozumitelnost

→ Menu a navigace na webu
→ Srozumitelnost obsahu
→ Použitelnost ovládacích prvků

Jednoduchost nákupu

Snadný nákup

→ Intuitivní nákupní proces
→ Formuláře v košíku
→ Psychologické prvky designu

3 varianty zlepšení použitelnosti e-shopu

Konzultace použitelnosti webu je nejjednodušší způsob, jak můžete získat odbornou zpětnou vazbu. Ukážeme vám nedostatky a navrhneme možnosti, jak zlepšíte svůj web.

Základní cena je 7.500 Kč a zahrnuje 5 hodin konzultace

Audit webu a e-shopu z pohledu zkušeného UX designera. Nechte projít váš web systematickou analýzou a nezaujatým člověkem. Odhalíme chyby, které vy už pravděpodobně nevidíte.

Cena začíná na 20.000 Kč dle složitosti webu/e-shopu

Testování s uživateli je nejpokročilejší způsob prověření webu. Tam, kde odborné zkušenosti nestačí, přichází na řadu testování s reálnými uživateli. Uživatelské testování (UX), je klíčová metoda, jak odhalit vašim očím skryté nedostatky, které trápí skutečné návštěvníky.

Cena za uživatelské testování začíná na 40.000 Kč


První schůzka je zdarma.

Chci zlepšit web

 

Martin Šárfy

„Kouzelníci! Jejich odborný a systematický přístup mne příjemně překvapil. Našeho problému se zhostili s mimořádnou pečlivostí, velice detailně se věnovali každé části systému a vypracovali nám analýzu, ze které budeme čerpat ještě řadu let.“

Martin Šárfy, Sokordia s.r.o. – zlepšení použitelnosti advokátního software iSpis

Martin Hrkal - GrilyKrby.cz

„Každý den koukáme na náš web a myslíme si že o něm víme všechno. Stačí jeden pohled od Matěje Chylu, a všechno je jinak. Líbí se nám neotřelý pohled na web, absence obecných marketingových žvástů a jasné návrhy na změny.“

Martin Hrkal, GrilyKrby.cz – audit e-shopu GrilyKrby.cz

 

Jediný audit v Česku, ke kterému získáte 15 minutovou audionahrávku se souhrnem nejzásadnějších úprav webu.

  • Analýzu zpracují 2 zkušení UX designeři
  • 100% srozumitelnost a názorné ukázky řešení
  • Uvádí priority v závažnosti zjištění a doporučené postupy
  • Zabývá se webem komplexně z pohledu obsahu, grafiky, SEO, přesvědčivosti, konkurence atd.
  • 2 hodiny konzultace k auditu zdarma (v ceně 3000 Kč)
  • Bonus 1: K testování si přizveme několik reálných uživatelů
  • Bonus 2: 15 minutová audionahrávka, která vám vše srozumitelně shrne

 

Nekupujte zajíce v pytli

→ Malá ukázka z analýzy použitelnosti e-shopu – ⚡ Otevřít PDF ↗
→ Podrobný článek – ✍ jak tvoříme analýzu použitelnosti webu
→ Nebo si přečtěte, jak jsme ☝ zvýšili zisk webu Sleva jak Brno

Analýza, která projde váš e-shop skrz na skrz

> Informace na webu jsou přehledné, důvěryhodné a konzistentní.
> Web mluví jazykem cílové skupiny a řeší jejich situace.
> Využíváte prvky psychologie nakupování.

Vždycky nakoupíte tam, kde je to snadnější.

Neztrácejte čas se špatným webem. Zlepšíme jej.

Zadání je často potřeba upřesnit a telefonicky je to nejrychlejší