Zlepšíme UX a použitelnost vašeho webu a e-shopu analýzou a uživatelským testováním

Odhalíme skryté chyby na vašem webu. Zjistíme, proč u vás lidé nenakupují a odcházejí. Usnadníme vašim zákazníkům používání webu tak, abyste více vytěžili návštěvnost a ušetřili za marketing.


Proč testovat použitelnost webu u nás

  • 3 rozsahy testování – Zvolením správného rozsahu testování dokážeme zlepšit použitelnost každého webu. Zpracujeme audit malého webu i uživatelské testování webové aplikace.
  • 10 let zkušeností – Zlepšujeme weby každý den už 10 let. Získáte kvalitní a srozumitelnou analýzu od expertů v oboru.
  • Know-how – Ročně přečteme desítky odborných studií o psychologii nakupování a případových studií. Přednášíme na konferencích a píšeme o zlepšování webů.

Použitelnost webu vám vyřeší například

Vizuální přehlednost

Přehlednost

→ Vizuální kontrast grafiky webu
→ Rozmístění klíčových informací
→ Čitelnost textů na PC i mobilu

Srozumitelná struktura

Srozumitelnost

→ Menu a navigace na webu
→ Srozumitelnost obsahu webu
→ Použitelnost ovládacích prvků

Jednoduchost nákupu

Snadný nákup

→ Intuitivní proces objednávky
→ Formuláře a chybové hlášky
→ Psychologické prvky designu

3 varianty zlepšení použitelnosti e-shopu

Konzultace použitelnosti webu je nejjednodušší způsob, jak můžete získat odbornou zpětnou vazbu. Ukážeme vám nedostatky a navrhneme možnosti, jak zlepšíte svůj web.

Základní cena je 4.500 Kč a zahrnuje 3 hodiny konzultace

Audit použitelnosti webu z nezávislého pohledu UX designera a jeho expertních zkušeností. Výsledkem je strukturovaná analýza, ze které zjistíte problémy na webu i konkrétní návrhy úprav.

Cena začíná na 12.000 Kč dle složitosti webu

Testování s uživateli je nejpokročilejší způsob prověření webu. Tam, kde odborné zkušenosti nestačí, přichází na řadu testování s reálnými uživateli. Uživatelské testování (UX), je klíčová metoda, jak odhalit vašim očím skryté nedostatky, které trápí skutečné návštěvníky.

Cena za uživatelské testování začíná na 25.000 Kč


První schůzka je zdarma.
Tam zvolíme správnou variantu zlepšení použitelnosti e-shopu.

Chci zlepšit web

 


Martin Šárfy

„Kouzelníci! Jejich odborný a systematický přístup mne příjemně překvapil. Našeho problému se zhostili s mimořádnou pečlivostí, velice detailně se věnovali každé části systému a vypracovali nám analýzu, ze které budeme čerpat ještě řadu let.“

Martin Šárfy, Sokordia s.r.o. – zlepšení použitelnosti advokátního software iSpis

Martin Hrkal - GrilyKrby.cz

„Každý den koukáme na náš web a myslíme si že o něm víme všechno. Stačí jeden pohled od Matěje Chylu, a všechno je jinak. Líbí se nám neotřelý pohled na web, absence obecných marketingových žvástů a jasné návrhy na změny.“

Martin Hrkal, GrilyKrby.cz – zlepšení použitelnosti a konverzního poměru e-shopu GrilyKrby.cz

 

Analýza v Liquid Design

  • Analýzu zpracují 2 zkušení UX designeři
  • Obsahuje několik nápadů na řešení s ukázkami
  • Používá srozumitelný jazyk a vysvětluje "proč"
  • Prioritizuje důležité části webů
  • Zabývá se webem komplexně včetně SEO, přesvědčivosti atd.
  • + Bonus: K testování si přizveme několik nezávislých uživatelů

Běžná agenturní analýza

  • Analýzu zpracuje junior, který nemá zkušenosti
  • V analýze chybí návrhy na řešení a ukázky
  • Není srozumitelná
  • Zaměřuje se na zbytečnosti
  • Vynechává související informace, jako SEO

 

Nekupujte zajíce v pytli

→ Ukázková analýza použitelnosti e-shopu Kilpi – ⚡ Otevřít PDF ↗
→ Podrobný článek, ✍ jak tvoříme analýzu použitelnosti webu
→ Nebo si přečtěte, jak jsme ☝ zvýšili zisk webu Sleva jak Brno

Analýza, která projde váš e-shop skrz na skrz

> Nabídka a informace na webu jsou přehledné, důvěryhodné a konzistentní.
> Web mluví jazykem cílové skupiny a řeší jejich situace.
> E-shop využívá prvky psycholohie nakupování.

Vždycky nakoupíte tam, kde je to snadnější.

Každý web i e-shop může být lepší. Jaký je ten váš?

Zadání je často potřeba upřesnit a telefonicky je to nejrychlejší