UX / Redesign e-shopu
Navrhneme zadání budoucího e-shopu s ohledem na UX / uživatelskou použitelnost, přesvědčivost a s využitím prvků psychologie nakupování.
- 1. Zjistíme, co o svém e-shopu doposud víte – co funguje, co nefunguje a co nevíte
- 2. Doplníme prázdná místa uživatelským výzkumem – datovou analýzou, průzkum konkurence nebo průzkum mezi uživateli
- 3. Navrhneme digitální prototyp e-shopu
- 4. Otestujeme správnost redesignu s uživateli a připravíme instrukce pro další členy týmu
- 5. Asistujeme po celou dobu projektu – doplňujeme detaily vývojářům, kontrolujeme správnost
Vyplatíme se vám, protože:
- Zkušenosti — 15 let pracujeme s weby a e-shopy a prošlo nám rukama hodně projektů.
- Rychlost — jsme dost rychlí a záleží nám na tom, aby náš čas byl využitý efektivně.
- Vývojářský background — naše návrhy jsou technicky dobře proveditelné a jednoduché. 15 let úzce spolupracujeme s vývojáři přesně víme, co od nás potřebují.
- Přizpůsobení — svět není růžový a každý projekt má různé projektové omezení i rizika. Snažíme se vše identifikovat na začátku a přizpůsobit postup.
- Efektivita — nepálíme čas na zbytečnostech a řešíme to, co je důležité.
Redesignujeme B2C a B2B e-shopy, ale poradíme si i s webovými portály
Řešíme často specifické zadání
- Redesign e-shopu SvětRůží.cz — miniaturní e-shop s vysokou konverzností
- Návrh e-shopu Lokalo.cz — splňuje parametry pro nasazení na platformu Shoptet
- Redesign portálu NejRecept.cz — maximalizace monetizace webu pomocí reklamních pozic
- Redesign portálu SlevaJakBrno.cz — cílem je snížení PNO pro inzerenty
Know-how zdarma
- 21 tipů pro lepší uživatelské rozhraní
- 7+1 rýchlych úprav pre zlepšenie použiteľnosti webu
- Jak zlepšujeme UX použitelnost webů a e-shopů
- Jak optimalizovat košík
- Uživatelský výzkum pro zlepšení e-shopu Čajová zahrada
"Redesign e-shopu je klíčová fáze transformace e-shopu, kterou nesmíte pokazit. Když ji zvládnete dobře, budete s novým eshopem těžit z dosavadní zaběhnuté historie a získaných informací o chování vašich uživatelů. Máte obchodní a provozní data, historii značky a zaindexované stránky ve vyhledávacích i znalosti chování uživatelů. Můžete vše zúročit a postavit tak novou, lepší verzi eshopu."
Redesign e-shopu má 5 strategických oblastí
- Analýza dat o návštěvnosti a obchodním výkonu e-shopu
- Získání informací o preferencích a způsobu rozhodování cílové skupiny uživatelů
- Specifika nového technického řešení eshopu (možnosti a omezení)
- Plán transformace s ohledem na marketingové aktivity
- Technické prvky redesignu pro roboty a vyhledávače (SEO)
Náš postup podrobněji
- Na začátku zjišťujeme, proč redesignujete – abychom věděli, k čemu směřujeme a nastavili správně očekávání
- Zjišťujeme projektové omezení (např. platforma Shoptet) a specifika vašeho byznysu
- Doplňujeme chybějící informace i uživatelích pomocí UX metod (mousetracking, rozhovory s uživateli, uživatelské testování)
- Tvoříme wireframy pro klíčové části redesignu, u kterých můžeme diskutovat a vybrat vhodný směr
- Připravujeme kompletní prototyp, který je možné ověřit uživatelským testováním
- Finalizujeme zadání, píšeme komentáře k funkčnosti a popis pro vývojáře
- Asistujeme po celou dobu projektu
Kolik to stojí
80 – 150 tis.
Redesign běžného e-shopu obvykle začíná na 80 tis. a ve většině případů se vejdeme do 150 tis.
Jak dlouho to trvá
1 – 3 měsíce
Záleží, jak komplikovaný obor máte, kolik máte informací a jak moc si musíte být jistí spolehlivostí svých rozhodnutí.
Jednoduché UX chyby odstraníte snadno:
Se strategickým redesignem vám pomůžeme my.
Žádná fáze redesignu není důležitější, než rozhodnutí učiněná na začátku.
Odborně provedený redesign se vám vyplatí.