UX / Redesign e-shopu

Navrhneme zadání budoucího e-shopu s ohledem na UX / uživatelskou použitelnost, přesvědčivost a s využitím prvků psychologie nakupování.

  • 1. Zjistíme, co o svém e-shopu doposud víte – co funguje, co nefunguje a co nevíte
  • 2. Doplníme prázdná místa uživatelským výzkumem – datovou analýzou, průzkum konkurence nebo průzkum mezi uživateli
  • 3. Navrhneme digitální prototyp e-shopu
  • 4. Otestujeme správnost redesignu s uživateli a připravíme instrukce pro další členy týmu
  • 5. Asistujeme po celou dobu projektu – doplňujeme detaily vývojářům, kontrolujeme správnost

Vyplatíme se vám, protože:

  1. Zkušenosti — 15 let pracujeme s weby a e-shopy a prošlo nám rukama hodně projektů.
  2. Rychlost — jsme dost rychlí a záleží nám na tom, aby náš čas byl využitý efektivně.
  3. Vývojářský background — naše návrhy jsou technicky dobře proveditelné a jednoduché. 15 let úzce spolupracujeme s vývojáři přesně víme, co od nás potřebují.
  4. Přizpůsobení — svět není růžový a každý projekt má různé projektové omezení i rizika. Snažíme se vše identifikovat na začátku a přizpůsobit postup.
  5. Efektivita — nepálíme čas na zbytečnostech a řešíme to, co je důležité.

Redesignujeme B2C a B2B e-shopy, ale poradíme si i s webovými portály

Řešíme často specifické zadání

  • Redesign e-shopu SvětRůží.cz — miniaturní e-shop s vysokou konverzností
  • Návrh e-shopu Lokalo.cz — splňuje parametry pro nasazení na platformu Shoptet
  • Redesign portálu NejRecept.cz — maximalizace monetizace webu pomocí reklamních pozic
  • Redesign portálu SlevaJakBrno.cz — cílem je snížení PNO pro inzerenty

Know-how zdarma

"Redesign e-shopu je klíčová fáze transformace e-shopu, kterou nesmíte pokazit. Když ji zvládnete dobře, budete s novým eshopem těžit z dosavadní zaběhnuté historie a získaných informací o chování vašich uživatelů. Máte obchodní a provozní data, historii značky a zaindexované stránky ve vyhledávacích i znalosti chování uživatelů. Můžete vše zúročit a postavit tak novou, lepší verzi eshopu."

Redesign e-shopu má 5 strategických oblastí

  1. Analýza dat o návštěvnosti a obchodním výkonu e-shopu
  2. Získání informací o preferencích a způsobu rozhodování cílové skupiny uživatelů
  3. Specifika nového technického řešení eshopu (možnosti a omezení)
  4. Plán transformace s ohledem na marketingové aktivity
  5. Technické prvky redesignu pro roboty a vyhledávače (SEO)

Náš postup podrobněji

  • Na začátku zjišťujeme, proč redesignujete – abychom věděli, k čemu směřujeme a nastavili správně očekávání
  • Zjišťujeme projektové omezení a specifika vašeho byznysu
  • Doplňujeme chybějící informace i uživatelích pomocí UX metod (mousetracking, rozhovory s uživateli, uživatelské testování)
  • Tvoříme wireframy pro klíčové části redesignu, u kterých můžeme diskutovat a vybrat vhodný směr
  • Připravujeme kompletní prototyp, který je možné ověřit uživatelským testováním
  • Finalizujeme zadání, píšeme komentáře k funkčnosti a popis pro vývojáře
  • Asistujeme po celou dobu projektu

Kolik to stojí

80 – 150 tis.

Redesign běžného e-shopu obvykle začíná na 80 tis. a ve většině případů se vejdeme do 150 tis.

Jak dlouho to trvá

1 – 3 měsíce

Záleží, jak komplikovaný obor máte, kolik máte informací a jak moc si musíte být jistí spolehlivostí svých rozhodnutí.

Jednoduché UX chyby odstraníte snadno:

Se strategickým redesignem vám pomůžeme my.

 

Žádná fáze redesignu není důležitější, než rozhodnutí učiněná na začátku. 
Odborně provedený redesign se vám vyplatí.

 


Poptejte konzultaci a nabídku redesignu