Marek Čevelíček

Redesign webu bolí každého klienta nejvíc právě ve chvíli, když má vytvořit na web nějaký nový obsah. Samozřejmě, že to pokazí. Taktika jak vytvořit dobrý obsah webu s minimem bolesti je přitom překvapivě jednoduchá.

Marek Čevelíček

Jak pochopit lidi a jak to použít na e-shopu? Kde i malý e-shopu může konkurovat velkým hráčům? Jaká strategická výhoda je v dnešních e-shopech zcela nevyužitá? A jak do toho zapadají UX audity?

Matej Chyľa

Rozhovor o tom, jak se (ne)pustit do vývoje webové aplikace s člověkem, který se rozhodl to zkusit bez předchozích zkušeností s online světem.

Marek Čevelíček

V posledních 3 letech jsem lidem rozmluvil asi 20 nápadů na webové/mobilní aplikace. Nedávno jsem slyšel, že jim rozmlouvám jejich splněný sen. Já tvrdím, že je spíš chráním od noční můry.

Marek Čevelíček

Za 20 let v IT jsem viděl desítky NDA, často velmi bizarních, nevyvážených nebo podivně formulovaných. Něco bych vám k tomu řekl. Možná se to bude hodit.

Matej Chyľa

Dva prístupy k získaniu spätnej väzby a zlepšovaniu použiteľnosti. Ktorý kedy vybrať? Aké výstupy je možné očakávať? Ukážeme si to na reálnom príklade.

Marek Čevelíček

Zadarmo to dělat nechceš. Ale když nevíš, jak to prodat, zadarmo to nakonec uděláš.

Marek Čevelíček

Poslední rok jsem se intenzivně věnoval prodeji. Takže dohromady prodávám už 17 let, jenom poslední rok to bylo dost víc. Uvědomil jsem si u toho důležité věci.

Marek Čevelíček

Příprava zadání pro dobrý web dnes trvá dýl než jeho tvorba. Je to rok od roku horší. Těžší. Delší. Asi za tím bude konkurence. Zase.

Matej Chyľa

Ako rozmýšľať nad postupom prác pri navrhovaní formulárového prvku

Marek Čevelíček

„Chtěl bych se naučit něco nového, abych byl v LQD užitečnej. Co potřebuju umět, abych byl v dalších letech lepší designer?“

Marek Čevelíček

Školení o psaní většinou slouží k tomu, abyste se naučili psát. Ottovo školení copywritingu je jiné. Naučí vás především správně přemýšlet. To psaní přijde časem samo.

Matej Chyľa

Ako je na tom s použiteľnosťou váš web? Je čo zlepšovať? Máte favoritov, kde by to mohlo mierne drhnúť?

Matej Chyľa

Po loňském vystoupení na veletrhu Marketing Mix v Praze a Brně jsme se tento rok rozhodli organizátorům akce pomoci formou garantování odborného programu.

Simona Matúšková

Proč mám sledovat návštěvníky svého webu? Co zjistím a budu to vůbec umět? Chci vám říct něco málo o mousetrackingu. Mousetracking je náhled pod ruce uživatelů, který také skrývá své pasti.

Marek Čevelíček

Kolik stojí tvorba webu? Proč se webdesign přirovnává ke stavbě domu? Proč není dobrý nápad psát do poptávky požadované funkce? Mnoho otázek, na které najdete odpověď v rozsáhlém článku.

Simona Matúšková

Když se řekne zlepšíme vám web, málokdo si dovede představit, co to pořádně znamená. Nejlepší by byla konkrétní ukázka, jak to probíhá, co je to za práci a jaké jsou výsledky. Rozhodli jsme se, že vybereme z klientů někoho, na kom to předvedeme. Dost podrobně.

Marek Čevelíček

Lidi se mě ptají, koho si mají vybrat na spolupráci ke svému webu nebo na marketing. Kdo je dobrý? A kdo se tak jenom tváří? Jak to mají poznat? A je to pro ně strašně těžké.

Matej Chyľa

Ako na rýchly a lacný nábor respondentov? Ako osloviť a pripraviť respondenta na užívateľský výskum? PLUS BONUS: Návod prvého oslovenia respondenta

Marek Čevelíček

—Já si myslím, že ty filtry by měly být tady.  —A ještě si myslím, že ta hlavička e-shopu je moc obyčejná. —Tak abychom nezůstali jen u toho myšlení, vyplatí se váš web a e-shop pořádně otestovat.

Simona Matúšková

Vytuněný košík je jako trocha chilli v čokoládovém dortu. Finální tečka, která dá e-shopu ten správný říz. A to chcete, protože úspěšné dokončení objednávky vám plní peněženku a zvyšuje konverzní poměr.

Matej Chyľa

Podařilo se nám změnit vnímání společnosti a zvýšit množství relevantních poptávek.

Marek Čevelíček

Někteří lidé už pochopili, že testovat weby s uživateli se vyplatí. Odpadají pak argumentační dohady v jednačkách začínající „My si myslíme…“

Marek Čevelíček

Když jsem se rozhodl přednášet, bylo to čistě strategické rozhodnutí. Určitě nemám bohulibé úmysly za každou cenu všem okolo nutit svoje know-how.

Matej Chyľa

Opakovane sa stretávam s tým, že zadávatelia webov chcú vedieť cenu webu ešte pred zahájením akýchkoľvek prác. Chcú si porovnať viacero ponúk a vybrať tu najlepšiu. Prečo je to pre nás dodávateľov problém?

Marek Čevelíček

Vědomosti jsou nutné a někdy i nudné. Praktické zkušenosti jsou ale k nezaplacení. Zeptal jsem se 3 známých copywriterů, jak pracují s typografií v obsahu.

Matej Chyľa

Prednášal som pre brnenskú komunitu SEO jako Brno o spolupráci UX designéra a SEO špecialistu. Ako a prečo by mali títo špecialisti spolupracovať?

Markéta Rychnovská

Dobře, nechala jsem se trochu unést. Já vím. Ale co má člověk dělat, když jde na školení s názvem „Pište jako pornomagnát“? To vás zkrátka strhne. No a jaké školení bylo a co jsem si z něj odnesla?

Marek Čevelíček

Typografie a formátování obsahu je základ dobře navržené webové grafiky. Můžete mít hvězdnou kreativu, uživatelské výzkumy a skvělé texty, ale když váš text lidé nepřečtou, je vám to všechno k ničemu.

Simona Matúšková

Pravděpodobně si každý z nás jednou položí otázku, jaká by měla být jeho vysněná práce a co by měla splňovat, abychom se měli dobře. Jak s tím souvisí stáž a proč jít zrovna touto cestou?

Markéta Rychnovská

„Řekněte nám něco o sobě.“ Častá věta, se kterou se setkáváme v důležitých okamžicích života. A ne každý se s ní umí poprat tak, jak by chtěl. Na pohovoru, na prvním rande, na obchodní schůzce. Všude tam, kde se rozhoduje, jestli skončí ruka v rukávu. A na stránce „O nás“ tomu není jinak.

Matej Chyľa

Názory na to, čo by mal designér realizovať a čo by mal prenechať ďalším špecialistom sa rôznia. My sa snažíme pomôcť so všetkým čo je v našich silách, na čo máme kompetencie a dostatok informácií. Prečo to považujeme za správne?

Marek Čevelíček

Informační architektura webu je způsob, jak jsou na webu uspořádány informace a jak na sebe navazují. Z návaznosti informací pak vychází interní prolinkování podstránek webu. Zjistěte, jak děláme informační architekturu my a jak vám může pomoci při tvorbě webu.

Marek Čevelíček

Při tvorbě webu se každý klient dostane do situace, kdy bude muset posoudit navrženou grafiku svého webu. V této fázi může nasekat spoustu chyb z nevědomosti. Jak se postavit k výstupům grafika a na co se zaměřit při kritice jeho práce?

Markéta Rychnovská

V dnešním dílu „Jak psát na web“ zužitkujete nabyté vědomosti z předchozích článků, které posunou vaše texty k vysněné konverzi. Pojďme si ukázat, které texty to jsou a jak vám mohou pomoci.

Matej Chyľa

Wireframe spolu s návrhom napomáha vzniku fungujúceho webu. Taktiež šetrí čas a peniaze. Ako môže model webu pomôcť k úspechu online projektu?

Marek Čevelíček

Jak je to s grafickou kreativitou na webu? Kdy se hodí, kdy ne a jaký má smysl? Kolik je jí potřeba a jaký má vliv na úspěch webu? Přináším vám zamyšlení z praktického pohledu při tvorbě webů.

Markéta Rychnovská

Ne v každém oboru máte tu výhodu, že váš produkt je sám o sobě tak zajímavý, že si o něm váš zákazník rád něco přečte. Pokud jste i vy obchodník se sáčky do vysavačů či prodejce kombajnů, nepřehlédněte tipy, jak přimět svého čtenáře, aby přečetl váš web jedním dechem.

Marek Čevelíček

V Česku máme za sebou už celých 7 let existence slevových portálů. Tento trh byl zcela jiný, než v okolních státech, jak už to u nás bývá. Přečtěte si, jak to vidíme my a jaká možná bude jejich budoucnost.

Matej Chyľa

S odstupom času som sa obhliadol za skúsenosťami freelancera, stážistu a zamestnaného UX designera. Podelím sa s pár bodmi, ktoré som si uvedomil na ceste k navrhovaniu webov vo webdesignerskej spoločnosti. Čo som sa naučil počas trainee programu a práce popri škole? A prečo by som ti odporučil absolvovať stáž?

Markéta Rychnovská

Máte firmu, její název, logo a web? Milujete své podnikání tak, že se občas přistihnete, že o něm mluvíte s kamarádem u piva až nepatřičně dlouho? Pak jste ideální kandidát pro psaní textů pro váš web! A věřte, že vy budete vždy lepší textař, než ve vašem oboru nekvalifikovaný a levný copywriter.

Marek Čevelíček

V červnu jsem měl přednášku na Barcampu. Byla to moje první přednáška a byla určená začátečníkům. Ti často neví, jak mají začít, mají hodně otázek, málo peněz a tendenci odbíhat k nepodstatným drobnostem.

Markéta Rychnovská

A je to venku! Poslali jsme do světa nový responzivní web. Náš původní web po osmi letech fungování dost pokulhával a bylo na něm vidět, že neví, proč vlastně ještě běží.