Blog

Píšeme blog, abyste se dozvěděli něco nového. Pro váš lepší web.  RSS


Jak psát na web: 4. díl – Bavte, zvyšujte tep a dojímejte stránkou „O nás“

Neděle, 01.04.2018, Markéta Steigerová

„Řekněte nám něco o sobě.“ Častá věta, se kterou se setkáváme v důležitých okamžicích života. A ne každý se s ní umí poprat tak, jak by chtěl. Na pohovoru, na prvním rande, na obchodní schůzce. Všude tam, kde se rozhoduje, jestli skončí ruka v rukávu. A na stránce „O nás“ tomu není jinak.

Čo sa očakáva od UX designéra?

Pondělí, 12.03.2018, Matej Chyľa

Názory na to, čo by mal designér realizovať a čo by mal prenechať ďalším špecialistom sa rôznia. My sa snažíme pomôcť so všetkým čo je v našich silách, na čo máme kompetencie a dostatok informácií. Prečo to považujeme za správne?

Návrh informační architektury webu. Jak na to?

Pondělí, 29.01.2018, Marek Čevelíček

Informační architektura webu je způsob, jak jsou na webu uspořádány informace a jak na sebe navazují. Z návaznosti informací pak vychází interní prolinkování podstránek webu. Zjistěte, jak děláme informační architekturu my a jak vám může pomoci při tvorbě webu.

Posuzujte grafický návrh svého webu chytře

Pondělí, 08.01.2018, Marek Čevelíček

Při tvorbě webu se každý klient dostane do situace, kdy bude muset posoudit navrženou grafiku svého webu. V této fázi může nasekat spoustu chyb z nevědomosti. Jak se postavit k výstupům grafika a na co se zaměřit při kritice jeho práce?

Jak psát na web: 3. díl – Jak vyzrát na texty, které vedou ke konverzi?

Pondělí, 18.12.2017, Markéta Steigerová

V dnešním dílu „Jak psát na web“ zužitkujete nabyté vědomosti z předchozích článků, které posunou vaše texty k vysněné konverzi. Pojďme si ukázat, které texty to jsou a jak vám mohou pomoci.

Čo to je wireframe a ako môže pomôcť úspechu webu?

Pondělí, 27.11.2017, Matej Chyľa

Wireframe spolu s návrhom napomáha vzniku fungujúceho webu. Taktiež šetrí čas a peniaze. Ako môže model webu pomôcť k úspechu online projektu?

Jakou roli hraje grafická kreativita ve webovém designu a kdy se vyplatí

Pondělí, 06.11.2017, Marek Čevelíček

Jak je to s grafickou kreativitou na webu? Kdy se hodí, kdy ne a jaký má smysl? Kolik je jí potřeba a jaký má vliv na úspěch webu? Přináším vám zamyšlení z praktického pohledu při tvorbě webů.

Jak psát na web: 2. díl – Pište tak, aby ho zákazníci přečetli jedním dechem

Pondělí, 16.10.2017, Markéta Steigerová

Ne v každém oboru máte tu výhodu, že váš produkt je sám o sobě tak zajímavý, že si o něm váš zákazník rád něco přečte. Pokud jste i vy obchodník se sáčky do vysavačů či prodejce kombajnů, nepřehlédněte tipy, jak přimět svého čtenáře, aby přečetl váš web jedním dechem.

Slevové portály: Jak je to s nimi dnes a jaká je jejich budoucnost?

Úterý, 26.09.2017, Marek Čevelíček

V Česku máme za sebou už celých 7 let existence slevových portálů. Tento trh byl zcela jiný, než v okolních státech, jak už to u nás bývá. Přečtěte si, jak to vidíme my a jaká možná bude jejich budoucnost.

Čo som sa ako UX designer naučil aj vďaka stáži v Liquid Design

Pondělí, 04.09.2017, Matej Chyľa

S odstupom času som sa obhliadol za skúsenosťami freelancera, stážistu a zamestnaného UX designera. Podelím sa s pár bodmi, ktoré som si uvedomil na ceste k navrhovaniu webov vo webdesignerskej spoločnosti. Čo som sa naučil počas trainee programu a práce popri škole? A prečo by som ti odporučil absolvovať stáž?

Jak psát na web: 1. díl – Pro koho píšu?

Pondělí, 14.08.2017, Markéta Steigerová

Máte firmu, její název, logo a web? Milujete své podnikání tak, že se občas přistihnete, že o něm mluvíte s kamarádem u piva až nepatřičně dlouho? Pak jste ideální kandidát pro psaní textů pro váš web! A věřte, že vy budete vždy lepší textař, než ve vašem oboru nekvalifikovaný a levný copywriter.

Faily při tvorbě e-shopů, za které zaplatíte víc, než za celý e-shop

Pondělí, 24.07.2017, Marek Čevelíček

V červnu jsem měl přednášku na Barcampu. Byla to moje první přednáška a byla určená především začínajícím webovým podnikatelům. Ti často neví, jak mají začít, mají hodně otázek, málo peněz a tendenci odbíhat k nepodstatným drobnostem.

Jak vznikal náš nový web a proč to trvalo 2 roky?

Pátek, 23.06.2017, Markéta Steigerová

A je to venku! Poslali jsme do světa nový responzivní web. Náš původní web po osmi letech fungování dost pokulhával a bylo na něm vidět, že neví, proč vlastně ještě běží.