Blog

Píšeme blog, abyste se dozvěděli něco nového. Pro váš lepší web.  RSS


Jakou roli hraje grafická kreativita ve webovém designu a kdy se vyplatí

Pondělí, 06.11.2017, Marek Čevelíček

Jak je to s grafickou kreativitou na webu? Kdy se hodí, kdy ne a jaký má smysl? Kolik je jí potřeba a jaký má vliv na úspěch webu? Přináším vám zamyšlení z praktického pohledu při tvorbě webů.

Jak psát na web: 2. díl - Pište tak, aby ho zákazníci přečetli jedním dechem

Pondělí, 16.10.2017, Markéta Steigerová

Ne v každém oboru máte tu výhodu, že váš produkt je sám o sobě tak zajímavý, že si o něm váš zákazník rád něco přečte. Pokud jste i vy obchodník se sáčky do vysavačů či prodejce kombajnů, nepřehlédněte tipy, jak přimět svého čtenáře, aby přečetl váš web jedním dechem.

Slevové portály: Jak je to s nimi dnes a jaká je jejich budoucnost?

Úterý, 26.09.2017, Marek Čevelíček

V Česku máme za sebou už celých 7 let existence slevových portálů. Tento trh byl zcela jiný, než v okolních státech, jak už to u nás bývá. Přečtěte si, jak to vidíme my a jaká možná bude jejich budoucnost.

Čo som sa ako UX designer naučil aj vďaka stáži v Liquid Design

Pondělí, 04.09.2017, Matej Chyľa

S odstupom času som sa obhliadol za skúsenosťami freelancera, stážistu a zamestnaného UX designera. Podelím sa s pár bodmi, ktoré som si uvedomil na ceste k navrhovaniu webov vo webdesignerskej spoločnosti. Čo som sa naučil počas trainee programu a práce popri škole? A prečo by som ti odporučil absolvovať stáž?

Jak psát na web: 1. díl - Pro koho píšu?

Pondělí, 14.08.2017, Markéta Steigerová

Máte firmu, její název, logo a web? Milujete své podnikání tak, že se občas přistihnete, že o něm mluvíte s kamarádem u piva až nepatřičně dlouho? Pak jste ideální kandidát pro psaní textů pro váš web! A věřte, že vy budete vždy lepší textař, než ve vašem oboru nekvalifikovaný a levný copywriter.

Faily při tvorbě e-shopů, za které zaplatíte víc, než za celý e-shop

Pondělí, 24.07.2017, Marek Čevelíček

V červnu jsem měl přednášku na Barcampu. Byla to moje první přednáška a byla určená především začínajícím webovým podnikatelům. Ti často neví, jak mají začít, mají hodně otázek, málo peněz a tendenci odbíhat k nepodstatným drobnostem.

Jak vznikal náš nový web a proč to trvalo 2 roky?

Pátek, 23.06.2017, Markéta Steigerová

A je to venku! Poslali jsme do světa nový responzivní web. Náš původní web po osmi letech fungování dost pokulhával a bylo na něm vidět, že neví, proč vlastně ještě běží.