Jak postupujeme při tvorbě webových stránek

Postup tvorby kvalitního webu je vždycky stejný – nejdřív je nutné zpracovat zadání (návrh webu) a teprve pak začít s grafikou a programováním.

Postup tvorby webu

Návrh webu je klíčový a zabírá nám 30 - 50 % času i rozpočtu. Rozpočet znát musíme, jinak bude návrh pravděpodobně dost mimo vaši představu.

1. Sbíráme informace

Workshop s vámi, s vašimi zaměstnanci a hlavně se zákazníky. Váš záměr i byznys musíme pochopit do detailu, abychom vybrali dobrý postup.

2. Obsah webu

Obsah webu rozhoduje, jestli prodáte, nebo ne. Buď zvolíte rozumné argumenty a lidem to dává smysl nebo jste ztratili příležitost.

3. Struktura webu

Informace setřídíme do srozumitelné struktury pro uživatele i pro SEO. Výstupem jsou interaktivní wireframy.

4. Testování s uživateli

Ověříme, zda to lidem dává smysl. Zajistíme, aby byl návrh webu srozumitelný, použitelný i přesvědčivý.

Webdesign people

Podle návrhu webu získáte dost přesnou nabídku na tvorbu webu. Pořád myslíme na to, aby byl web proveditelný s vaším rozpočtem.

1. Grafika webu

Probereme s vámi grafické preference, firemní vizuál a vytvoříme grafiku webu. Máme metody, abychom se trefili do vašeho stylu.

2. Kódování HTML

Vytvoříme responzivní a rychlý HTML kód, který vyladíme na různých zařízeních. Web bude perfektně fungovat na mobilu, desktopu i tabletu.

3. Programování

Nasadíme web na náš redakční systém a naprogramujeme funkce podle návrhu webu. Jde to rychle díky dobře připravenému návrhu.

4. Testování funkčnosti

Web vystavíme na beta-server, testujeme a opravujeme případné nedostatky.

5. Zaškolení

Zaškolíme vás jak jednoduše pracovat s administrací. Půjde vám to snadno, na tom si dáváme záležet. K tomu vám dáme pár užitečných triků.

6. Spuštění

Přesměrujeme URL adresy, vše nastavíme a napojíme na analytické nástroje. Protože data rozhodně chcete mít.

Technologies webdesign

Support a optimalizace

Za perfektní web vám 1 rok ručíme a s provozem vám pomůže náš support.

Když budete potřebovat rozšířený servis (SLA), budeme tu pro vás i o víkendu.
K většímu webu se to hodí.


Chci se s vámi potkat

Zadání je často potřeba upřesnit a telefonicky je to nejrychlejší