Strategický návrh webu – vytvoříme vám projektové zadání webu

Za obchodně fungujícím webem stojí vždy dobrá příprava. Dobře navržený web plní stanovené cíle a je uživatelsky přívětivý. Provedeme vás přípravou až k hotovému webu.


Úspěšné weby bez návrhu nevznikají

  • Pro úspěšnost webu a hladký průběh projektu je návrh webu klíčový.
  • Návrh obchodně účinného webu založeného na uživatelském výzkumu stojí obvykle 30–50 %rozpočtu webu.
  • Zkušení vývojáři ani grafici nepracují na projektu bez dobrého zadání.

Co získáte s návrhem webu

  • Otestovaný návrh webu s obsahem jako podrobné zadání pro tvorbu webu.
  • Jasně definované cíle a měřitelná kritéria úspěchu webu.
  • Srozumitelné prodejní argumenty ověřené na vašich zákaznících.
  • Rychleji a levněji hotový projekt – dobré zadání výrazně urychluje a zlevňuje tvorbu webu.

Nekopírujte weby vašich konkurentů

Dobrý návrh webu poznáte – konkurenti pak kopírují web od vás. Jen je nechte. Jednoúčelové změny na webu nefungují. Web musí odpovídat stavu vašeho byznysu.

Přehledná struktura, srozumitelný obsah

Výstupem návrhu webu je vizualizace struktury i obsahu s dokumentací funkčnosti pro grafika a vývojáře.

Návrh webu lze srozulitemně a přesvědčivě prezentovat investorům a správnost lze ověřovat s reálnými uživateli ještě před náročnou prací na tvorbě webu.

Otevřít interaktivní ukázku wireframů

Jak vypadá začátek spolupráce

Úvodní rozhovor – zajímá nás, čeho chcete dosáhnout, jak na tom jste teď a rámcový rozpočet.

Zahájení práce – probíhá formou konzultace nebo společného workshopu. Chceme důkladně poznat váš byznys a to, čeho toužíte dosáhnout prostřednictvím webu. Chceme taky poznat vaše zákazníky.

Workshop ⇒ Průzkum ⇒ Obsah ⇒ Skicy ⇒ Wireframy

Prozkoumente náš proces tvorby webu →

Vyřešíme klíčové otázky

→ Jak uspořádat obsah a strukturu podstránek?
→ Jak budou vypadat formuláře a proces objednávky?
→ Jak jsou důležité vstupní stránky pro SEO?
→ Jak udělat web důvěryhodný a přesvědčivý?

Na čem jsme pracovali

 

Karel Hrdina

„Po celou dobu spolupráce jsme měli přehled o tom, kam celá práce směřuje. Vždy to bylo v souladu s naší představou. Dokladem naší spokojenosti je skutečnost, že i další web, www.novalja-plavby.cz, jsme bez váhání zadali opět firmě Liquid Design s.r.o.“

Karel Hrdina, jednatel CK Novalja

 

Půldenní strategický workshop – lidé ve vaší firmě + rozhovory s cílovou skupinou, analýza klíčových slov, informační architektura webu, struktura obsahu, prodejní argumenty, tvorba wireframů a dokumentace funkčnosti, rychlé testování webu s uživateli.

Celkem to vyjde asi na 50 hodin práce a stojí to asi 80 tis.

Projdeme váš záměr a cíl na konzultaci a vytoříme pro vás optimální strukturu webu i obsahu.
Celkem to vyjde asi na 20 hodin práce a stojí to asi 30 tis.

 

Úvodní schůzka je na náš účet.

Potřebujete něco levnějšího? Zkuste konzultaci webu →


Zadání webu, které vám dá jistotu dobrého výsledku