Návrh webu – vytvoříme vám projektové zadání webu

Za obchodně fungujícím webem stojí vždy dobrá příprava. Dobře navržený web plní stanovené cíle a je uživatelsky přívětivý. Provedeme vás přípravou až k hotovému webu.


Úspěšné weby bez přípravy nevznikají

  • Příprava obchodně účinného webu stojí obvykle 30–50 %rozpočtu webu.
  • Pro úspěšnost webu je příprava klíčová.

Co získáte s návrhem webu

  • Otestovaný návrh webu s obsahem. Návrh pak slouží jako zadání pro tvorbu webu.
  • Jasně definované cíle a měřitelná kritéria úspěchu webu.
  • Srozumitelné prodejní argumenty ověřené na vašich zákaznících.
  • Čas a peníze – návrh webu výrazně urychluje a zlevňuje práci na tvorbě webu.

Nekopírujte weby vašich konkurentů

Dobrý návrh webu poznáte – konkurenti pak totiž výsledek kopírují od vás.

Jen je nechte. Jednoúčelové změny na webu nefungují. Web musí odpovídat konkrétnímu stavu vašeho byznysu.

Obsah je důležitá součást návrhu webu

Ukázky z projektů Novalja, Assent a Evans. Výhody strategické přípravy webu ukazujeme v případových studiích.

Otevřít interaktivní ukázku

Jak vypadá začátek spolupráce

Úvodní rozhovor – při prvním rozhovoru nás zajímá, jestli a s čím vám můžeme pomoci. Jaký je váš cíl, představa o rozsahu webu a rámcový rozpočet.

Zahájení práce – probíhá formou konzultace nebo společného workshopu. Chceme důkladně poznat váš byznys a to, čeho toužíte dosáhnout prostřednictvím webu. Chceme taky poznat vaše zákazníky. Všechno to zformulujeme a pojmenujeme.

Workshop ⇒ Průzkum ⇒ Obsah ⇒ Skicy ⇒ Wireframy

Vyřešíme klíčové otázky

→ Jak bude uspořádaný obsah a struktura podstránek?
→ Jak budou vypadat formuláře a proces objednávky?
→ Které jsou důležité vstupní stránky pro SEO?
→ Jaké informace uživatele zajímají?
→ Jaký obsah máme připravit, aby web byl důvěryhodný a přesvědčivý?


Karel Hrdina

„Po celou dobu spolupráce jsme měli přehled o tom, kam celá práce směřuje. Vždy to bylo v souladu s naší představou. Dokladem naší spokojenosti je skutečnost, že i další web, www.novalja-plavby.cz, jsme bez váhání zadali opět firmě Liquid Design s.r.o.“

Karel Hrdina, jednatel CK Novalja

 

Rozsah: 5–6 otestovaných obrazovek
Doba dodání: 2–3 týdny
Odpracovaný čas: 25 hodin
Cena: od 25 000 Kč

Malý návrh webu obvykle obsahuje

  • úvodní konzultace, dotazník s telefonickým rozhovorem
  • rozhovory se zákazníky nebo lidmi, kteří jsou s nimi v kontaktu
  • návrh informační architektury webu – struktura webu a vstupní stránky, logická provázanost
  • tvorba wireframů
  • zjednodušené terénní testování návrhu
  • kontrola webu před spuštěním a komunikace s odborníky, kteří se na projektu podílejí

Rozsah: 10–30 otestovaných obrazovek
Doba dodání: 1–3 měsíce
Odpracovaný čas: 80–90 hodin
Cena: od 100 000 Kč

Velký návrh webu obvykle obsahuje

  • úvodní konzultace a společný workshop s klientem
  • uživatelský výzkum, ověření hypotéz a popis potřeb cílových skupin
  • analýza klíčových slov a vedení s tvorbou obsahu
  • návrh informační architektury webu – struktura webu a vstupní stránky, logická provázanost
  • tvorba wireframů
  • uživatelské testování návrhu webu (rozsah 5–6 osob)
  • kontrola webu před spuštěním a komunikace s odborníky, kteří se na projektu podílejí


Úvodní schůzka je na náš účet.

Nečekejte a ozvěte se hned

 

Potřebujete něco levnějšího?
Poptejte konzultaci webu a dohled.


Kontaktní formulář

Zadání je často potřeba upřesnit a telefonicky je to nejrychlejší