Strategický návrh webu – vytvoříme projektové zadání webu

Za obchodně fungujícím webem stojí vždy dobrá příprava. Dobře navržený web plní stanovené cíle a je uživatelsky přívětivý. Provedeme vás přípravou až k hotovému webu.


Úspěšné weby bez návrhu nevznikají

  • Pro úspěšnost webu a hladký průběh projektu je návrh webu klíčový.
  • Návrh obchodně účinného webu založeného na uživatelském výzkumu stojí obvykle 30–50 %rozpočtu webu.
  • Zkušení vývojáři ani grafici nepracují na projektu bez dobrého zadání.

Co získáte s návrhem webu

  • Uživateli otestovaný návrh webu, který slouží jako podrobné vývojářské zadání pro tvorbu webu.
  • Jasně definované cíle a měřitelná kritéria, na základě nichž můžete kvalifikovaně rozhodovat o dalším směřování.
  • Srozumitelné prodejní argumenty ověřené na vašich zákaznících.
  • Rychleji a levněji hotový projekt – dobré zadání výrazně urychluje a zlevňuje tvorbu webu.

Nekopírujte weby vašich konkurentů

Jednoúčelové změny na webu nefungují. Web musí odpovídat stavu vašeho byznysu. Propojit jej jako celek a sjednotit obchodní komunikaci. Právě tohle je hlavní účel návrhu webu.

Přehledná struktura, srozumitelný obsah

Vizualizace struktury, obsahu a dokumentace funkčnosti webu pro grafika i vývojáře – to je konečný výstup návrhu webu.

Strategický návrh znamená, že vychází z analýzy vašeho byznysu jako globálního ekosystému činností, na které má web přesně navazovat.

Návrh webu lze srozulitemně a přesvědčivě prezentovat a správnost lze ověřit s reálnými uživateli ještě před náročnou prací na tvorbě webu.

Pochopení záměru

Uživatelský výzkum
Analýza dat

Prioritizace a usměrnění záměru

Ideace
Tvorba konceptu

Uživatelské testování a úprava návrhu

Finalizace zadání a vývojářská dokumentace

3 rozhodující kroky redesignu webu

Objevte klíčové postupy k vytvoření strategického webu v podrobném článku.

Strategické postupy webdesignu →

Jak vypadá začátek spolupráce

Úvodní rozhovor – zajímá nás, jak na tom jste teď, čeho chcete dosáhnout a jestli k tomu máte správné podmínky.

Zahájení práce – probíhá formou konzultace nebo společného workshopu. Chceme důkladně poznat váš byznys a taky vaše zákazníky.

Na čem jsme pracovali

Strategický redesign rozsáhlého webu cestovní kanceláře

Redesign a zlepšení použitelnosti portálu s recepty

Redesign webu kulturního střediska a programu kina


 

Prý se s námi dobře pracuje

Dovedeme naslouchat, umíme vysvětlit a hlavně je za námi 11 let zkušeností s redesignem webů.

 

Karel Hrdina

„Po celou dobu spolupráce jsme měli přehled o tom, kam celá práce směřuje. Vždy to bylo v souladu s naší představou. Dokladem naší spokojenosti je skutečnost, že i další web, www.novalja-plavby.cz, jsme bez váhání zadali opět firmě Liquid Design s.r.o.“

Karel Hrdina, jednatel CK Novalja

 

„Liquid Design pro nás vytvářela specifický webový portál. Pomohla nám nejenom se samotným webem ale také s celým procesem od zrodu našeho nápadu, přes jeho transformaci do prvních modelů, až do konečného plně fungujícího webu. Celá spolupráce byla maximálně profesionální ale také lidská. Pan Chyľa, který byl pověřený vedením našeho projektu, se dokázal velmi rychle přizpůsobit specifikům našeho oboru a byl schopný, mimo jiné, provést i odborné dotazníkové šetření a průzkum trhu.

Všechny naše, a mnohdy i velmi všetečné dotazy, byly vždy plně zodpovězeny. Těšíme se na další spolupráci s profesionály ve svém oboru.“

Daniel Charvátředitel BIBUS s.r.o.

 

Návrhu webu u nás obvykle začíná na 100 tis. Kč

Obsahuje workshop ve vaší firmě, uživatelský výzkum, analýzu klíčových slov, informační architekturu webu, obsah a prodejní argumenty, tvorbu wireframů, dokumentaci funkčnosti, testování webu s uživateli...

Pohled shora, který vám ukáže směr.

*   *   *

Úvodní schůzka je na náš účet.

Potřebujete něco levnějšího? Zkuste konzultaci webu →