ASSENT by ČERVA – web holandské značky pracovních oděvů

ČERVA Group již více než 25 let vede řemeslníky k používání kvalitních ochranných oděvů. Původně česká firma má dnes distributory na 3 kontinentech světa, téměř 450 zaměstnanců, přes 5000 m² skladových ploch a obrat přes 3,5 miliardy korun.


Realizace Doba práce Cenová kat. Web
2017 5 měsíců 150 tis. Kč www.assent.cz

Na první schůzce nám Vítězslav Švec – marketingový specialista firmy, nastínil představu o chystaném projektu. Jednalo se o malý prezentační web holandské značky pracovního oblečení ASSENT.

Nákupem holandské firmy Rehamij Nederland firmou ČERVA se této značce otevřely dveře na trh pracovních ochranných pomůcek celé Evropy. První kroky akvizice měly být provázeny kvalitní webovou prezentací. A to bylo pro naši firmu pomyslnou hozenou rukavicí, kterou jsme rozhodně chtěli zvednout.

ASSENT by CERVA - web

Hlavní cíle webu byly 3

  • Vyvolat zájem českých distributorů pracovních oděvů o prodej oblečení značky ASSENT
  • Vytvořit přehlednou prezentaci produktů ASSENT pro firmy z celé Evropy – tedy vícejazyčný web
  • Vytvořit web, kde mohou i koncoví odběratelé najít potřebné informace o oděvech ASSENT

Nákup firmy Rehamij Nederland firmou Cerva Group

Po první schůzce jsme věděli, že jednáme s firmou která ví, kam přesně směřuje a jak by měla vypadat prezentace její nové značky. Shromáždili jsme tedy všechny dostupné informace o budoucím projektu a sešli se se zástupci firmy na workshopu.

Workshop trval 6 hodin a zúčastnili se ho zaměstnanci, kteří reálně přijdou do kontaktu s prodejci. Pozvali jsme marketingového specialistu, projektového managera, vedoucího prodeje i obchodního ředitele. Pokryli jsme tak celou cestu produktu až k rukám zákazníka, tedy všechny procesy od naskladnění až po prodej. A dali jsme dohromady koncept webu, podle kterého se odvíjela další práce na projektu.

Po workshopu jsme věděli, že web má:

  • být malou prezentací značky ASSENT
  • přesvědčit uživatele o kvalitě produktů ASSENT
  • nasměrovat uživatele k distributorům značky
  • pomoci získat kontakty na potenciální ressellery
  • být vícejazyčný s možností vkládání dalších jazyků
  • mít responzivní a jednoduchý design

 

Dalším krokem bylo zjištění, ke komu chceme webem promlouvat a jak. Přišel na řadu uživatelský výzkum. Dotazovali jsme se řemeslníků i prodejců pracovních oděvů. Z jeho výsledků vyplynulo, že produkt je vyhledávaný profesemi, které ocení delší životnost oděvu, potřebují přesnou velikost oděvu, dobrý vzhled a kapsy a úchyty, které jsou typické pro danou profesi. Zároveň se u práce tolik neušpiní.

„Když už jdu po kvalitě, tak nehraje roli, že je oblečení o něco dražší, ale hledám dobré parametry a dobrý vzhled. Prostě aby to padlo." Martin – živnostník (34 let)

Výzkum nám dal další potřebné informace k tomu, aby mohl vzniknout obsah webu. O ten se postarala Obsahová agentura s pomocí analýzy klíčových slov od Medio Interactive. A následovala práce na informační architektuře webu a na wireframech.

Ukázka wireframů z projektu Assent

Ukázka wireframů z návrhu webu pro pracovní oblečení Assent.

Po připomínkování a testování jsme se mohli pustit do designu. Ten měl být jednoduchý a responzivní, aby se s ním dalo pracovat za jakýchkoliv pracovních i časově náročných okolností. Po jeho dokončení následovalo programování a responzivní kódování. Pak už šlo vše ráz na ráz. Doplnili jsme obsah na web, nastavili SEO parametry včetně URL adres a popisků stránek.

Tento projekt provázela skvělá spolupráce a komunikace ze strany zadavatelů. Kromě toho, že všechna důležitá rozhodnutí k projektu byla rychle schválená, byla komunikace svižná včetně dodání potřebných podkladů.

Díky skvělému projektovému vedení Vítka Švece byla radost na tomto projektu pracovat.

Výsledný design stránek Assent je přehledný a jednoduchý.

Vítězslav Švec

„Mockrát vám děkuju za pomoc, fakt mám radost, že jsem na tomto projektu pracoval s vámi, je skvělý dělat s dodavatelem, na kterého je takový spoleh, jako na vás.“

Vítězslav Švec, ČERVA GROUP a.s.

 

Poptejte u nás podobné řešení