ASSENT

Cerva Group již více než 25 let vede řemeslníky ke správnému používání ochranných pracovních prostředků. Původně česká firma dnes disponuje širokým portfoliem dodavatelů pracovních oděvů a doplňků na 3 kontinentech světa. Společnost má téměř 450 zaměstnanců, přes 5 tisíc m² skladových ploch a obrat přes 3,5 miliardy korun.

V srpnu to byl rok, co jsme poprvé společně zasedli k původnímu návrhu plánovaného microsite webu. Na první schůzce nám Vítězslav Švec – marketingový specialista firmy, nastínil představu o chystaném projektu. Jednalo se o malý prezentační web původně holandské značky pracovního oblečení ASSENT. Stála před námi obrovská výzva. Nákupem holandské firmy Rehamij Nederland Cervou se totiž této značce otevřely dveře na trh pracovních ochranných pomůcek celé Evropy. První kroky značky ale měly být provázeny kvalitní webovou prezentací. A to bylo pro naši firmu pomyslnou hozenou rukavicí, kterou jsme rozhodně chtěli zvednout.

3 hlavní cíle webu:

  • Zaujetí cílové skupiny
  • Zviditelnění značky na trzích Evropy
  • Vyvolání zájmu distributorů o značku

Nákup firmy Rehamij Nederland firmou Cerva Group

Nákupem holandské firmy Rehamij Nederland se otevřel značce ASSENT evropský trh.

Po první schůzce jsme věděli, že jednáme s firmou která ví, kam přesně směřuje a jak by měla vypadat prezentace její nové značky. Dostali jsme od firmy hotový návrh, se kterým jsme pracovali formou připomínek. Ale věděli jsme, že pokud chceme web správně zacílit a stavět ho strategicky, je třeba jít do hloubky

Shromáždili jsme tedy všechny dostupné informace o budoucím projektu a sešli se se zástupci firmy na workshopu. Ten trval celkem šest hodin a zúčastnili se ho zaměstnanci, kteří reálně přijdou do kontaktu s produktem microsite. Pozvali jsme marketingového specialistu, projektového managera, vedoucího prodeje i obchodního ředitele. Pokryli jsme tak celou cestu produktu až k rukám zákazníka, tedy všechny procesy od naskladnění až po prodej. A dali jsme dohromady koncept webu, podle kterého se odvíjela další práce na projektu.

Po workshopu jsme věděli, že web má:

  • být malou prezentací značky ASSENT
  • přesvědčit uživatele o kvalitě produktů ASSENT
  • nasměrovat uživatele k distributorům značky
  • pomoci získat kontakty na potenciální ressellery
  • být vícejazyčný s možností vkládání dalších jazyků
  • mít responzivní a jednoduchý design

Dalším krokem bylo zjištění, ke komu chceme webem promlouvat a jak. Přišel na řadu uživatelský výzkum. Dotazovali jsme se řemeslníků i prodejců pracovních oděvů. Z jeho výsledků vyplynulo, že produkt je vyhledávaný profesemi, které ocení delší životnost oděvu, potřebují přesnou velikost oděvu, dobrý vzhled a kapsy a úchyty, které jsou typické pro danou profesi. Zároveň se u práce tolik neušpiní.

„Když už jdu po kvalitě, tak nehraje roli, že je oblečení o něco dražší, ale vyžaduji dobré parametry a dobrý vzhled. Prostě aby to padlo."     Martin – živnostník (34 let)


Výzkum nám dal další potřebné informace k tomu, aby mohl vzniknout obsah webu. O ten se postarala Obsahová agentura s pomocí analýzy klíčových slov od Medio Interactive. A následovala práce na informační architektuře webu a na wireframes. Po zhruba čtyřiceti dvou hodinách práce mohl jít návrh webu k první ochutnávce mezi zadavatele webu.

Úvodní strana webu ASSENT

Design webu ASSENT je přehledný a jednoduchý.

Po připomínkování a testování jsme se mohli pustit do designu. Ten měl být jednoduchý a responzivní, aby se s ním dalo pracovat za jakýchkoliv pracovních i časově náročných okolností. Po jeho dokončení následovalo samotné programování a responzivní kódování podle návrhu. Pak už šlo vše ráz na ráz. Doplnili jsme obsah na web, nastavili SEO parametry včetně URL adres a popisků stránek. A pak se jen testovalo a testovalo. Projekt v číslech si můžete prohlédnout v jednoduchém shrnutí.

Shrnutí práce na microsite webu ASSENT

Shrnutí práce na microsite webu pracovních oděvů značky ASSENT.

Tento projekt navíc provázela skvělá spolupráce a komunikace ze strany zadavatelů. Kromě toho, že všechna důležitá rozhodnutí k projektu byla předem schválená, byla komunikace svižná včetně dodání potřebných podkladů. Díky tak skvělému postoji nás naše práce o to víc těší. A jsme rádi, když z ní můžeme mít radost my i naši klienti.

“Mockrát vám děkuju za pomoc, fakt mám radost, že jsem na tomto projektu pracoval s vámi, je skvělý dělat s dodavatelem, na kterého je takový spoleh, jako na vás."     Vítězslav Švec, Marketing Online Specialist

 

Klient: CERVA GROUP a.s.
Realizace: 08/2016 - 08/2017
Služba: Webové stránky
Cenová kategorie: 200 000 - 300 000 Kč
Podrobnosti projektu: Webové stránky
Zakázkový prezentační web, responzivní a vícejazyčný. Kompletní projekt zahrnuje uživatelské testováni, návrh webu a tvorbu webu. Obsah a analýzu klíčových slov dodala externí firma.
Chci podobné řešení






Chcete podobné řešení? Napište nám


Zadání je často potřeba upřesnit a telefonicky je to nejrychlejší