Redesignem webu firmy Bottling Printing jsme zjednodušili cestu zákazníka k poptávce

Pro českého tahouna v průmyslovém značení a kódování výrobků Bottling Printing jsme vytvořili nový web. Z Mikulova už 25 let pracují na perfektním servisu značících technologií ve výrobních halách.

Realizace Doba práce Cenová kat. Web
2018  12 měsíců  do 200 tis. Kč www.bprinting.eu

Původní verze návrhu home page webu Bottling Prointing

Grafický vzhled po redesignu webu Bottling Printing.

 3 největší přínosy nové prezentace

  • Osekání webu na to nejnutnější – Předností webu je jeho přehlednost. Zákazník se na něm neztrácí ve spoustě nepotřebných technických informací a dozví se jen to, co potřebuje vědět – jak označit svůj produkt a kdo mu s tím pomůže.
  • Snadná cesta zákazníka k poptávce – Zjednodušili jsme strukturu webu i navigaci stránek tak, aby zákazníci nemuseli značicí technologii vybírat sami. Osloví odborníka a ten navrhne řešení vhodné pro jejich případ.
  • Definování značky a silných stránek firmy – Zdůraznili jsme spolehlivost a odbornost, které doposud kolovaly všude – jen ne na webu. Díky nové filozofii online prezentace teď zákazník vidí, že se ve firmě potká s odborníky, ne jen prodejci a může s jejich podporou počítat 24 hodin denně.

Vstupní požadavky a problémy webu

  • Nepřehlednost webu, ze které plynulo malé množství poptávek a jejich častá nerelevantnost.
  • Složitý rozhodovací proces při výběru vhodné značicí technologie, ve kterém zákazník na webu bloudil.
  • Prezentování firmy jako pouhého prodejce a upoutání zákazníka cenou se neshodovala se skutečnými přednostmi firmy.
  • I přesto, že zástupci firmy zachraňovali prezentaci firmy naživo, původní web neodpovídal filozofii prodeje a odrazoval tak potencionální zákazníky.

Jak vypadala původní informační architektura

Klient si mohl vybírat z hromady kategorií, ale jejich struktura byla pro něj příliš komplikovaná.

Ještě než jsme o Bottlingu poprvé zaslechli

Spoustu práce nám ušetřily první kroky marketingového managera firmy – Filipa Ševčíka. Ten věděl přesně za kým zajít s původním – nefunkčním webem.

První volbou byla marketingová a PPC specialistka Markéta Kabátová. Ta k projektu vytvořila analýzu klíčových slov s návrhem informační architektury a budoucími landing pages. Podle dat vytvořila kostru nového webu, která pomohla budoucí práci na SEO optimalizaci, reklamních kampaních i tvorbě webu.

Dalším přirozeným krokem bylo oslovení specialistů přes obsah. Toho se ujal Jan Novák z Obsahové agentury, která napsala ke spolupráci taky pár slov.

Posledním krokem bylo oslovení správného webdesignéra. A tady jsme se pustili do práce my. 

Před tím než vznikl návrh webu jsme se několikrát sešli a prošli všechna získaná data k projektu. Vycházeli jsme při tom z:

  • dat z Google Analytics,
  • vstupního dotazníku, kam nám doplnila společnost své požadavky a cíle webu,
  • analýzy klíčových slov a dat, které z ní vyplynuly (návrh informační architektury a landing pages),
  • představení Bottlingu a jejich vize,
  • a interního průzkumu s obchodními zástupci firmy.


A rozhodli jsme o definitivní podobě informační architektury webu s jednoduchou navigací.

S hotovou strukturou webu jsme se pustili do návrhu wireframů. Mezitím uspořádala Obsahová agentura workshop a přizvala na něj zástupce Bottlingu i nás. Probíraly se zásadní otázky o množství a významu budoucích textů.

Ukázka v wireframů

Práci na wireframech jsme vzali poctivě a nezapomněli jsme na žádný detail. 

„Původně měl být web hotový za 4 měsíce. Ale to nebylo reálné. Z Bottlingu nám na stůl přistála hromada informací, dat a průzkumů firmy. Nakonec oběma stranám prospělo, že se termín protáhl a nerozhodovalo se ve spěchu.“  Marek Čevelíček – Liquid Design

Co obnášela tvorba webu

  • Představili jsme návrh webu Filipu Ševčíkovi.
  • Navrhli jsme grafiku webu.
  • Naprogramovali jsme web a nasadili ho na vlastní redakční systém.
  • Vložili jsme zásadní texty na své místo.
  • Zaškolili jsme zástupce firmy do administračního systému a nasměrovali je k plnění dalšího obsahu.
  • Nastavili jsme proces měření a vyhodnocování úspěšnosti webu.

„Redakční systém se ovládá komfortně. Zatím pracujeme s českou verzí, ale myslím, že to bude v pohodě pro celý web. Petra (administrátorka) to taky zvládá dobře.“ Filip Ševčík – Manažer marketingu, Bottling Pronting

Dnes se web Bottling Printing může chlubit

  • přehlednou prezentací produktů a služeb,
  • prezentací své odbornosti a spolehlivosti v servisu i prodeji,
  • svěží grafikou,
  • zachováním stávající návštěvnosti a jejím růstem,
  • užitečným obsahem,
  • funkčními vstupními stránkami,
  • rychlostí načítání stránek,
  • a spokojeným uživatelem a jeho relevantními poptávkami.

 

Filip Ševčík

Lo Bottling Printing

„Web je celkem čerstvý, takže na hodnocení je ještě čas. Ale už teď vidíme, že se nám zlepšila kvalita poptávek. Klienti je adresují osobně a mnohem víc si dávají záležet co tam píšou.“ Filip Ševčík – Manažer marketingu, Bottling Pronting“

Filip Ševčík, Manager marketingu Bottling Printing

Chcete podobné řešení? Napište nám


Zadání je často potřeba upřesnit a telefonicky je to nejrychlejší