Redesignem webu firmy Bottling Printing jsme zjednodušili cestu zákazníka k poptávce

Pro českého tahouna v průmyslovém značení a kódování výrobků Bottling Printing jsme vytvořili nový web. Z Mikulova už 25 let pracují na perfektním servisu značících technologií ve výrobních halách.

 

Lidi se často snaží prodat přes web něco, co není přes web prodejné. Tak třeba průmyslové lasery. To není něco, o čem si přečtete 5 benefitů a hurá s tím do košíku. Proto jsme se místo podrobné prezentace produktů zaměřili především na co nejkratší cestu k odborníkovi, který produkty odprezentuje.

3 největší přínosy nové prezentace

  • Osekání webu na to nejnutnější – Předností webu je jeho přehlednost. Zákazník se na něm neztrácí ve spoustě nepotřebných technických informací a dozví se jen to, co potřebuje vědět – jak označit svůj produkt a kdo mu s tím pomůže.
  • Snadná cesta zákazníka k poptávce – Zjednodušili jsme strukturu webu i navigaci stránek tak, aby zákazníci nemuseli značicí technologii vybírat sami. Osloví odborníka a ten navrhne řešení vhodné pro jejich případ.
  • Definování značky a silných stránek firmy – Zdůraznili jsme spolehlivost a odbornost, které doposud kolovaly všude – jen ne na webu. Díky nové filozofii online prezentace teď zákazník vidí, že se ve firmě potká s odborníky, ne jen prodejci a může s jejich podporou počítat 24 hodin denně.

Vstupní požadavky a problémy webu

  • Nepřehlednost webu, ze které plynulo malé množství poptávek a jejich častá nerelevantnost.
  • Složitý rozhodovací proces při výběru vhodné značicí technologie, ve kterém zákazník na webu bloudil.
  • Prezentování firmy jako pouhého prodejce a upoutání zákazníka cenou se neshodovala se skutečnými přednostmi firmy.
  • I přesto, že zástupci firmy zachraňovali prezentaci firmy naživo, původní web neodpovídal filozofii prodeje a odrazoval tak potencionální zákazníky.

 

Lidi si mohli na starém webu vybírat z hromady kategorií, ale bylo to pro ně komplikované a nerozuměli tomu.

Ještě než jsme o Bottlingu poprvé zaslechli

Spoustu práce nám ušetřil marketing manager firmy – Filip Ševčík, který vyřešil hodně analytických věcí s Markétou Kabátovou. Ta k projektu vytvořila analýzu klíčových slov s návrhem informační architektury a budoucími landing pages. Podle dat vytvořila kostru nového webu, která pomohla budoucí práci na SEO optimalizaci, reklamních kampaních i tvorbě webu. Dalším přirozeným krokem byla tvorba obsahu, kterého se ujal Jan Novák z Obsahové agentury. (Viz článek Jak se tvořil obsah pro Bottling)

Před tím než vznikl návrh webu jsme se několikrát sešli a prošli všechna data k projektu. 

Vycházeli jsme při tom z:

  • dat z Google Analytics,
  • vstupního dotazníku, kam nám doplnila společnost své požadavky,
  • analýzy klíčových slov a výstupů, které z ní vyplynuly (návrh informační architektury a landing pages),
  • představení Bottlingu a jejich vize na workshopu,
  • a interního průzkumu s obchodními zástupci firmy.


Rozhodli jsme o definitivní podobě informační architektury a návrhu wireframů. Mezitím uspořádala Obsahová agentura workshop a přizvala na něj zástupce Bottlingu i nás. Probíraly se zásadní otázky o rozsahu a významu budoucích textů.

Ukázka v wireframů

Web měl být hotový za 4 měsíce, ale to nebylo reálné. Z Bottlingu k nám přistála hromada informací, dat a průzkumů. Nakonec všem prospělo, že jsme termín protáhli a nerozhodovalo se ve spěchu.

Lezecká karabina reprezentuje spolehlivost – atribut, na kterém stojí celá firma. Po návštěvě Bottlingu si možná právě takovou karabinu odnesete jako dárek. A když se pak podíváte na web, všechno vám to docvakne. Stejně jako na skále potřebujete jistotu, tak i ve výrobě potřebujete parťáka, na kterého je především spolehnutí.

Co obnášela tvorba webu

  • Navrhli jsme grafiku webu.
  • Naprogramovali jsme web a nasadili ho na vlastní redakční systém.
  • Vložili jsme zásadní texty na své místo.
  • Zaškolili jsme zástupce firmy do administračního systému a nasměrovali je k plnění dalšího obsahu.
  • Nastavili jsme měření pro vyhodnocení úspěšnosti redesignu.

„Redakční systém se ovládá komfortně. Zatím pracujeme s českou verzí, ale myslím, že to bude v pohodě pro celý web. Petra (administrátorka) to taky zvládá dobře.“ Filip Ševčík – Manažer marketingu, Bottling Printing

 

Dnes se web Bottling Printing může chlubit

  • přehlednou prezentací produktů a služeb,
  • konzistencí se značkou založenou na odbornosti a spolehlivosti v servisu,
  • svěží grafikou a užitečným obsahem na webu,
  • funkčními vstupními stránkami s optimalizací rychlosti načítání stránek,
  • relevantními poptávkami od klientů

 

Filip Ševčík

Lo Bottling Printing

„Web je celkem čerstvý, takže na hodnocení je ještě čas. Ale už teď vidíme, že se nám zlepšila kvalita poptávek. Klienti je adresují osobně a mnohem víc si dávají záležet co tam píšou.“ Filip Ševčík – Manažer marketingu, Bottling Pronting“

Filip Ševčík, Manager marketingu

 

Realizace Doba práce Cenová kat. Web
2018 12 měsíců 200 tis. Kč bprinting.eu

Poptejte u nás podobné řešení