Slevový portál

Je to 7 let od doby, kdy jsme vytvořili první verzi aplikace slevového portálu. Náš hotový produkt typu "slevomat" využívají desítky podnikatelů na našem i slovenském trhu.

Byli jsme u boomu hromadného nakupování a tento software sami používali. A proto máme 3 pádné důvody, proč si u nás pořídit portál pro vaše úspěšné podnikání!

Protože za námi stojí:

růst objemu prodejů 3 roky zkušeností s provozem vlastního slevomatu
tvorba slevové akce 7 let práce na vývoji softwaru slevového portálu
prosazení slevového portálu 54 hotových portálů s několika milióny uskutečněných objednávek

Co všechno s portálem dostanete

  • hotový software, který lze nasadit do provozu do 1 měsíce
  • licenci k užívání objednaného počtu kopií a jejich instalaci na server
  • responzivní řešení možné rozšířit či upravit na míru
  • pěknou a funkční grafiku
  • vlastní redakční systém portálu, který zvládá sezónní nápory
  • školení ovládání administrace
  • zakázkové úpravy a libovolné doplňkové služby dle objednávky
  • cenné know-how, jak se ze startu prosadit a na co si dát pozor
  • návod, jak vytvořit slevovou akci, která zaujme na první pohled
  • 1 rok supportu zdarma pro řešení technických a provozních dotazů

Chci toto řešení

U slevových portálů jsme od jejich počátku

Naši první verzi aplikace jsme začali vyvíjet v roce 2010, tu během vývoje provázelo výrazné testování a předávání zpětné vazby ze strany zákazníků. Za tu dobu se maximalizovala efektivita nákupu a zvýšila konverznost webového rozhraní. Pro lepší názornost jsme pro vás připravili demo verzi, kterou je možné si jednoduše prohlédnout. Od počátku vzniku slevových agregátorů také komunikujeme se zakladateli všech propagačních sítí, jejichž největšími hráči jsou Toptrack, Paylo a Rival. Víme, jak vše funguje a dokážeme připravit systém podle jejich nejpřísnějších pravidel.

Provozovali jsme weby www.slevajakbrno.cz a www.dejsito.cz celkem 3 roky a s pomocí 10 zaměstnanců jsme se dostali na více než 50 tisíc objednávek. Máme názor: „Chcete-li tomu opravdu rozumět, musíte si to zkusit ...a pokud možno na tom vydělat.“

Často se nás ptáte: „Proč jste se slevovým portálem skončili?Jednoduše, my jsme neskončili. Upravili jsme obchodní model, který je nyní výnosnější a za méně práce. Nyní je slevajakbrno.cz vyhledávačem slev, se kterým máme sice nižší obrat, ale vyšší zisk. A podnikání je pro nás klidnější. Ve firmě už neběhají obchodní zástupci a soustředíme se na to hlavní, na tvorbu webů.

Design slevové aplikace

K aplikaci dodáváme grafickou podobu, kterou upravujeme podle vašich preferencí a která má předem nastavené rozvržení ovládacích prvků, také známo jako layout webu. Ten je vyladěn podle našich zkušeností, pro co nejlepší ovladatelnost a snadné provedení nákupu. Zajímá-li vás, co všechno je možné si dovolit v úpravách grafiky, podívejte se na některé z posledních referencí slevových portálů na našem webu.

Administrace aplikace

Administrace má velké množství funkcí pro efektivní práci a je velice snadno ovladatelná.

Slevy

  • Probíhající – seznam spuštěných slevových nabídek
  • Rozpracované – databáze rozpracovaných slevových nabídek čekajících na schválení a spuštění
  • Archiv slev již proběhlé slevy; ty se uloží do archivu, odkud je můžete opět spustit

Objednávky

  • Objednávky – evidence uskutečněných objednávek s informacemi o nich
  • Archiv objednávek – evidence stronovaných objednávek s možností obnovy
  • Vouchery – seznam voucherů a jejich kódů, ty je možné kdykoliv exportovat a odeslat
  • Statistiky – podrobnější statistiky prodejů, zisků, uplatněných zákaznických kreditů a provizí pro partnery
  • Údržba  automatické párování plateb, hromadné upomínky a stornování objednávek
  • Nespárované platby  přehled nespárovaných plateb

Provize

  • Provize obchodníků – zobrazuje statistiky provizí uživatele, ty jsou rozděleny na zaplacené a nezaplacené provize
  • Platby majitelům slev – souhrn plateb k odeslání poskytovatelům slevových akcí

Zákazníci

  • Zákazníci – správa zákazníků s možností jejich přidání a editace, zobrazení zakoupených voucherů, souhrnu kreditů a možnost přičtení kreditů zákazníkovi  

Newslettery

  • E-maily – správa odběratelů přihlášených do mailingu
  • Generátor šablon  pohodlné rozeslání aktuálního newsletteru s vybranými slevami

Nastavení

  • Nastavení systému – Základní informace, Grafika, Servisní nastavení, Města, Kategorie
  • Šablony e-mailů – každý e-mail rozesílaný systémem má šablonu, kterou je možné editovat

Obsah

  • Hlavní menu – editace textů a položek menu na webu
  • Menu v patičce – editace menu v patičce
  • Přehled stránek – správa všech stránek, možnost vytvoření stránek, které nejsou v menu
  • Ostatní texty – systémové boxy s různými informacemi na webu

Účty

  • Všechny účty – správa všech interních uživatelů systému, obchodníků a společností poskytujících akce
  • Uživatelské role – nastavení uživatelských rolí pro uživatele systému (např. editor akcí, správce objednávek apod.)

Můj účet

  • Editace profilu – editace údajů přihlášeného uživatele
  • Historie přístupů – záznamy historie přihlášení k účtu
  • Změna hesla

Postup nákupu

  • V systému může nakupovat registrovaný i neregistrovaný návštěvník s tím, že registrovaný má možnost použít k úhradě slevy nasbírané kredity ze svého účtu.
  • Má-li slevová nabídka varianty, ihned po kliknutí na tlačítko "Koupit" se otevírá výběr variant.
  • Po přesměrování do košíku lze ještě upravit počty kusů voucherů pro jednotlivé varianty.
  • Při dokončení objednávky se zobrazí potvrzení objednávky a další postup pro platbu a dopravu. Při platbě převodem jsou zobrazeny údaje pro úhradu, při platbě kartou následuje přesměrování na platební rozhraní. Kupujícímu je odeslán e-mail s přihlašovacími údaji do nově vytvořeného účtu (pokud nemá doposud registraci) a údaje k platbě.

Akce (slevy)

Zadávání akcí probíhá pomocí jednoduchého, textového editoru, který umožňuje formátování textu a vkládání obrázků, videí i souborů. 

Každá akce má následující parametry:

  • Hlavní název slevy: nadpis hlavní slevy na webu
  • Vedlejší text: je-li akce vedlejší, zobrazuje se zde uvedený nadpis ve zkrácené podobě
  • Obchodník: určení, který obchodník má dostat provizi za tuto akci
  • Cena před slevou, Cena po slevě, Sleva: procentuální vyjádření slevy nabídky
  • Město: výběr z přednastavených měst, která je v systému možné libovolně vytvářet
  • Exportní město: do jakého města zařadit slevu v xml exportu pro agregátory
  • Společnost: box pro výběr společnosti, které nabídka patří (pro online přístup společnosti ke kódům voucherů)
  • Aktivní od: od kdy je nabídka aktivní; nabídka se automaticky systémem v nastavený čas spustí
  • Aktivní do: do kdy je nabídka aktivní
  • Provize z prodeje: provize z prodeje slouží pro interní kalkulace zisků z akce
  • Maximum voucherů: při překročení maximálního počtu voucherů je akce ukončena a zobrazí se informace o vyprodání nabídky
  • Maximum voucherů na osobu: udává množství voucherů, které je možné na osobu (tedy jednu e-mailovou adresu) zakoupit
  • Počet kreditů: udává počet kreditů, který se kupujícímu uloží po dokončení nákupu v jeho profilu a které může při dalším nákupu použít místo peněz (1 kredit = 1 kč)
  • Zobrazit diskusi: zapíná/vypíná zobrazení diskuse u slevy
  • Poznámka v objednávce: možnost vložit u objednávky poznámku
  • Textové informace: editační pole "Nákupem získáte", "Kde uplatnit slevu" a "Důležité informace"
  • Výchozí počet zakoupení: možnost nadsadit výchozí počet zakoupení dané akce
  • Export: Povolit XML export pro tuto akci
  • Tagy: tagování slevy v exportu pro agregátor
  • URL adresa: slouží pro zadání hezké url adresy (např. web.cz/cokoladova-masaz/)
  • Vouchery: nastavení informací na voucheru, platnost od - do, text, kde jej uplatnit
  • Mapa: GPS souřadnice na mapě, zoom mapy
  • Zařazení akce: lze vybrat některou z nastavených kategorií na webu

Evidence plateb

V systému se evidují všechny objednávky a jejich stav. Platby kartou se automaticky zpracovávají a platby převodem se schvalují manuálně po zaregistrování příchodu platby. Hromadné zpracování plateb je možné pomocí exportovaných souborů CSV. Pro platby je generována číselná řada objednávek pro jejich párování i do účetnictví. V případě spolupráce firmy s FIO bankou je možné instalovat API skript pro automatické párování plateb provedených převodem.

Evidence zisků, nákladů a provizí

V systému okamžitě vidíte statistiky zisku z akce, váš obrat a provizní částku, která je třeba zaslat partnerovi. V modulu statistik se také automaticky počítají provize obchodníkům. Ty si jednoduše nastavíte na výšku, kterou si s obchodníkem domluvíte.

Vouchery

Vouchery jsou zákazníkům po platbě za nákup automaticky zasílány na e-mail a zároveň se ukládají v jejich účtu. Vouchery tak po přihlášení najdou v uživatelském rozhraní. Pro identifikaci konkrétního nákupu slevy slouží unikátní kód kupónu. Tisk voucheru je možný přímo z prohlížeče.

Systém disponuje rovněž online extranetem pro poskytovatele akcí, kde mají kompletní přehled o vydaných voucherech a mohou si evidovat již uplatněné slevy a prohlížet statistiky svého prodeje.

E-mailové newslettery

Součástí systému je možnost generovat šablonu pro rozesílku e-mailů. Generování šablony šetří především váš čas, nemusíte si tak v rozesílacím systému sestavovat informační e-mail ručně.

Samotnou rozesílku napojujeme na externí SMTP servery nebo pomocí API přímo na mailingové služby, které si zvolíte. Pokud si zvolíte napojení na externí službu, provádí se rozesílání většinou pomocí API. Přihlášení i odhlášení uživatelů na vašem webu pak bude odesílat data do externí aplikace (Mailchimp, Mailerlite, Ecomail, EmailMachine, SmartEmailing, aj.).

Uživatelé se mohou k odběru novinek přihlásit při provádění nákupu, ve svém profilu uživatele, v úvodním pop-up okně nebo explicitním vložením svého e-mailu do přihlašovacího formuláře.

XML exporty pro agregátory

Pro přenesení nabídek na slevové agregátory se používají XML exporty. Náš systém tento export pro agregátory vytváří automaticky a umožňuje jejich zavedení do nejrozšířenějších slevových affiliate systémů, jako je rival.cz (zahrnuje agregátor skrz.cz), paylo.cz (zahrnuje například zlateslevy.cz, slevin.cz, slevydnes.cz) a toptrack.cz (patří sem topsleva.cz a kupi.cz).

Do těchto affiliate systémů se pak jednoduše zaregistrujete, nabijete si kreditový účet a dostanete přidělené registrační kódy. Pro zobrazování vašich nabídek zadáte tyto kódy v nastavení slevového serveru do příslušných polí. Vaše slevy jsou od té chvíle zobrazovány i na jiných serverech a mnohonásobně se vám zvyšuje pravděpodobnost prodeje.

Zprostředkovatelská smlouva

Nevíte si rady, jak ošetřit obchodní vztahy s vašimi obchodními partnery? V tomto případě nabízíme dodání zprostředkovatelské smlouvy. Vzory smluv jsme zpracovali na základě dlouholetých zkušeností a potřeb našich obchodníků v průběhu existence našich vlastních slevových portálů Slevajakbrno.cz a Dejsito.cz. Rádi vám dodáme i obchodní podmínky, které si můžete umístit na svůj slevový portál. Všechny informace v nich jsou aktualizovány podle nového občanského zákoníku. Vzhledem k aktuální nutnosti aplikace pravidel pro elektronickou evidenci tržeb je nutné nechat smlouvu zkontrolavat vaším právníkem. Zprostředkovatelská smlouva totiž není z tohoto ohledu ošetřena.

Překlady do cizích jazyků

Systém je k dispozici v českém a slovenském jazyce. Případné doplnění textů v jiných jazykových verzích je možné na žádost zákazníka, dle dodaných překladů.

Upozorňujeme: Administrační systém pro správu slevového portálu je dodáván pouze v češtině.

Technické požadavky provozu

U slevového portálu je potřeba vyšší výkon serveru či VPS, aby utáhl případné sezónní výkyvy. Také je důležitá dostupnost technického vybavení, které provoz aplikace vyžaduje. Proto je nejbezpečnější umístit vaši aplikaci na připravený server našeho poskytovatele MASTER Internet, který zaručuje hladký průběh provozu vašeho portálu.

Technická podpora a záruka

Na systém je poskytován support po dobu 1 roku. Všechny požadavky na opravu chyb a úpravu funkcí se hlásí na servisní e-mailovou adresu servis@lqd.cz.

Opravy chyb provádíme zpravidla do 2 až 10 dnů v závislosti na závažnosti problému. Pro systém zajišťujeme rovněž i pozáruční servis a zakázkové úpravy funkcí.

Cenová kalkulace

Položka  Cena
Slevový portál (webová aplikace) – 1 licence 29 000 Kč 
Instalace a nastavení systému – beta instalace, kontrola, finální spuštění v ceně 
Školení ovládání systému (provádí se po instalaci systému na server) v ceně
Volitelné položky (nejsou zahrnuty do celkové ceny):
Napojení na API externí mailingové služby (Mailchimp, Mailerlite apod.) - přihlašování a odhlašování uživatelů do mailingu 3 500 Kč 
API FIO banky – automatická kontrola plateb provedených převodem 3 000 Kč 
Platby kartou - GoPay, PayU, GP WebPay (ČSOB, Raiffeisenbank), ProxyPay (ČS) – výběr jedné platební metody, FIO 5 000 Kč 
Zprostředkovatelské smlouvy – smlouvy o zprostředkování akce  3 500 Kč
Webhosting (připravený server)  1 890 Kč / rok
Instalace na vlastní webový server (poplatek v případě instalace na server zvolený zákazníkem)  1 500 Kč
Vytvoření loga serveru – vektorové logo, v rozsahu 6 hodin práce, idea, skicování 3 500 Kč 
Propojení se službou Balíkobot.cz 9 900 Kč
Napojení na dopravce DPD - exporty pro dopravce 2 400 Kč
Napojení na Českou poštu - exporty pro dopravce 2 400 Kč
Napojení na dopravce Zásilkovna.cz 7 900 Kč
Technické řešení pro elektronickou evidenci tržeb - EET 4 900 Kč
CENA CELKEM 29 000 Kč

  Ceny jsou uvedeny bez 21% DPH.
 

Zakázkové úpravy

Slevový portál od nás umožňuje individuální zakázkové úpravy. Můžeme tedy aplikaci přizpůsobit přesně vašim potřebám. Případné zakázkové úpravy naceňujeme podle hodinového ceníku programování - 800 Kč/h.

Termíny dodání

Instalace aplikace a její nastavení trvá asi 1 týden. Objednáte-li si nějaké volitelné součásti, jsou většinou zvládnutelné za 1-3 týdny. Například u platebních karet se dlouho čeká na schválení implementace bankou. 

Programování zakázkových úprav odhadujeme individuálně podle rozsahu. Po změnách v systému provádíme závěrečné testování a úpravy, které jsou závislé na zpětné vazbě od vás. Na ty si obvykle vyhradíme 1 týden.

Reálná doba pro spuštění slevového portálu je tedy asi 1 měsíc.

Nezapomeňte ale, že se spuštěním slevového portálu vaše práce teprve začíná. Budete do systému vkládat textový obsah a musíte se seznámit s administrací systému.

Chci toto řešení

 


Kontaktní formulář

Zadání je často potřeba upřesnit a telefonicky je to nejrychlejší