EVANS – firemní web pro interiérové studio

Firma EVANS je ve Frýdku-Místku velmi oblíbená a za 25 let na poli prodeje podlahových krytin si vytvořila hezkou značku. Bohužel její web tomu vůbec neodpovídal.

Realizace Doba práce Cenová kat. Web
2016 3 měsíce 80 tis. Kč www.evans.cz

Nešvary původního webu

  • nepřehlednost, nefunkčnost a zastaralost
  • zmatená navigace a nevhodně zpracované texty a jejich formátování
  • žádná prezentace předností firmy
  • nefunkční, nebo málo používané stránky, které nepřinášely užitek
  • zastaralý redakční systém postavený na open source řešení
  • chybějící responzivita webu

Omezení při tvorbě nového webu

Po první konzultaci jsme věděli, že do nového projektu vstupujeme s malým rozpočtem. Museli jsme si proto rozplánovat, jaký rozsah návrhu i tvorby si můžeme u tohoto projektu dovolit. Po propočtu jsme si troufli na půldenní workshop s malým uživatelským průzkumem.

Cíle společného průzkumu

  • Zjistit priority zákazníků při výběru podlahových krytin.
  • Odhalit, které produkty jsou v prodeji klíčové.
  • Objevit a vypíchnout přednosti firmy.

Zjištěné informace jsme využili k vytvoření nového obsahu i architektury webu. Zaměřili jsme se na zlepšení orientace na webu a tím i samotného prodeje produktů.

Návrh informační architektury webu Evans

Výstup z návrhu informační architektury webu Evans.

Co se vešlo do rozpočtu takto malého webu:


Prohlédněte si navržené wireframy s poznámkami k obsahu v klikatelném demu. V levém panelu „Pages“ najdete návrh všech stránek webu.

Prohlédnout klikatelné demo

Výsledkem je drobný prezentační web, který se s veškerou prací vměstnal do 80 tisíc korun. I přes značné osekání rozsahu jednotlivých fází se výsledek setkal s kladným ohlasem zákazníků. Zlepšením webové struktury a obsahu jsme ulehčili zákazníkům orientaci na webu a zefektivnili jeho obchodní výkon.

Výsledek návrhu a tvorby drobného webu Evans

Web pro Evans je ukázka drobného prezentačního webu s menším rozpočtem.

 


Poptejte u nás podobné řešení