Bez čeho úspěšný web nevznikne? Jak správně připravit zadání webu? Kdy se pustit do redesignu a kdy naopak web optimalizovat? Odpovědi na tyto a další otázky přinesou přednášky v rámci bloku Úspěšný web na marketingovém veletrhu Marketing Mix.

Marketingový veletrh Marketing Mix

Po loňském vystoupení na veletrhu Marketing Mix v Praze a Brně jsme se tento rok rozhodli organizátorům akce pomoci formou garantování odborného programu. Na základně zpětné vazby z posledního ročníku, jsme si vytypovali témata, o které bylo mezi účastníky zájem.

Oslovili jsme zkušené profesionály a výsledkem je program složený z témat týkajících se:

  • UX a designu
  • Grafiky
  • Projektového vedení
  • Tvorby obsahu a copywritingu
  • Vývoje webů

Co si z akce odnesete?

Výběr témat k přednáškám nebyl náhodný, naším cílem bylo připravit sérii na sebe navazujících přednášek. Hlavním cílem je inspirovat návštěvníky a ukázat jim, jak by se mělo postupovat při tvorbě nebo při optimalizaci webu.

Zároveň chceme spolu s dalšími specialisty přispět k lepšímu pochopení jednotlivých činností, jako je například uživatelský výzkum anebo tvorba obsahu.

Z vlastní zkušenosti víme, že příprava firemního webu a spolupráce s dodavatelem může narážet na různé úskalí. Proto vám ukážeme, jak spolupráci s jednotlivými specialisty správně uchopit, co si pohlídat a kde bude naopak potřebná práce vás jako zadavatele.

Bez zapojení zadavatele bude úspěšný web vznikat jen velmi těžko.

Díky účasti na konferenci budete vědět, jak lépe a přesněji poptat specialistu, kdy je vhodné váš záměr zpřesnit a kdy je vhodné se pustit do realizace. Zároveň budete vědět, jak si lépe pohlídat tvorbu nového webu, redesign anebo optimalizaci vašeho současného webu.

Marek Čevelíček - Marketing Mix Brno 2018 

Program a přednášející

Marek Čevelíček Liquid Design

9:30 - 10:10

Zlepšujeme web. Použitelnost a důvěryhodnost na webu

Hlavně ten web nedělejte znovu! Ledaže byste se chtěli zbavit peněz. 100% praktická přednáška, ze které odejdete s webem na steroidech.

Marek Čevelíček, UX Designer a CEO webového studia, Liquid Design s.r.o.,

Lukáš Dubina

10:15 - 10:55

Chci web, který funguje! 

Příprava je základ práce, který když vynecháte, nikdy dobrý web ani e-shop nepostavíte. Procesem tvorby úspěšného webu krok za krokem vás provede Lukáš Dubina, UX designer s 10 lety zkušeností.

Lukáš Dubina, UX Designer, e-commerce specialista freelancer

Více o Lukášovi a jeho přednášce se dozvíte v rozhovoru na webu akce Marketing Mix.


Michal Voják

11:00 - 11:40

Základ úspěšného webu? Užívatelský výzkum!  

Rozdíl mezi úspěšným a neúspěšným webem spočívá v poznání zákazníků. Zjistěte, co vaši zákazníci chtějí, jak přemýšlejí a proměňte váš web v mašinu na konverze.

Michal Voják, UX Designer, AW-DEV, v.o.s.

Více o Michalovi a jeho přednášce se dozvíte v rozhovoru na webu akce Marketing Mix.


Jakub Rejnuš

11:45 - 12:25 (Marketing Mix Brno)

Ideální vstupní stránka pro lidi i vyhledávače 

Máte web a chodí na něj lidi? Pecka! Ukážeme si, jak by jich mohlo chodit ještě víc. Proč? Protože více návštěv znamená více konverzí a možná i více peněz pro vás.

Jakub Rejnuš, Marketingový ředitel a online marketingový specialista, Pecka Design

Více o Jakubovi a jeho přednášce se dozvíte v rozhovoru na webu akce Marketing Mix.

Radim Kracík

11:45 - 12:25 (Marketing Mix Praha)

SEO od začátku vývoje webu a proč je to dobrá investice  

Přítomnost SEO specialisty už při návrhu a vývoji webu je investice, která se klientovi vyplatí. Řekneme si něco o tom, proč SEO není jen o nastavení meta tagů a jak je propojeno se samotnou podstatou nového webu. Ukážeme si konkrétní případy, kdy a jak může SEO specialista ušetřit klientovi peníze i nervy.

Radim Kracík, CTO,  Effectix.com

Více o Radimovi a jeho přednášce se dozvíte v rozhovoru na webu akce Marketing Mix.


12:25 – 13:30

Přestávka se zajištěným obědem, prohlídka veletrhu 

Adam Laita

13:30 - 14:10

Kdy a jak využít WordPress platformu

Ať už začínáte s jednoduchou webovou prezentací, nebo plánujete stavět důmyslnější web - platforma WordPress vám může být velmi nápomocna. Jak ale správně začít, kdy volit placenou šablonu a kdy vyvíjet šablonu na míru nám poví Adam Laita - profesionál v oboru, který má za sebou organizace největších WordPressových akcí v Čechách.

Adam Laita, WordPress Specialista a Front-end kóder, freelancer

Více o Adamovi a jeho přednášce se dozvíte v rozhovoru na webu Marketing Mix.


Matej Chyľa UX Designer

14:15 - 14:55

Bez klienta to nejde!

Bez klienta nikdy dobrý web nevznikne. Jak se připravit na tvorbu webu a spolupráci s dodavatelem? Na co všechno musíte pamatovat? A kdy budete potřeba nejvíce? Být připraven znamená nebýt překvapen.

Matej Chyľa, UX Designer, Liquid Design s.r.o.
 

Jan Novák - Obsahová agentura

14:15 - 14:55 (Marketing Mix Brno)

Lidé na webu čtou!

V online marketingu vládne mýtus, že lidé na webových stránkách nečtou. Pojďme ho společně vyvrátit. Ukážeme si, jak napsat a naformátovat text na webových stránkách, který vaši zákazníci budou hltat.

Jan Novák, Copywriter,  Obsahová agentura s.r.o.
 

Více o Janovi a jeho přednášce se dozvíte v rozhovoru na webu akce Marketing Mix.

Ondřej Pokorný - copywriter - Obsahová agentura

14:15 - 14:55 (Marketing Mix Praha)

Lidé na webu čtou!

V online marketingu vládne mýtus, že lidé na webových stránkách nečtou. Pojďme ho společně vyvrátit. Ukážeme si, jak napsat a naformátovat text na webových stránkách, který vaši zákazníci budou hltat.

Ondřej Pokorný, Copywriter, Obsahová agentura s.r.o.

Více o Ondřejovi a jeho přednášce se dozvíte v rozhovoru na webu Marketing Mix.


Pro koho je akce vhodná?

Blok přednášek bude nejužitečnější pro majitele webů a zadavatele, kteří plánují tvorbu nového webu anebo optimalizaci současného webu. Informace využijí hlavně lidé, kteří rozhodují o redesignu a výběru dodavatelů.

Typicky to budou online marketéři, projektový manažeři na straně zadavatele anebo samotný majitelé firem a webů. Akce může být užitečná i pro zaměstnance, kteří spravují firemní web a vidí, že některé části webu nefungují správně.

Rádi přivítáme kohokoliv dalšího, kdo má chuť načerpat nové podněty o tom, jak na přípravu a tvorbu úspěšného webu. 

Vyberte si místo a čas, který vám víc vyhovuje

Akce bude probíhat ve dvou termínech:

Cena vstupu na celodenní konferenci Úspěšný web je 2450 Kč bez DPH. 


Matej Chyľa
Pracoval som ako freelancer, zbieral som skúsenosti popri štúdiu, absolvoval som stáž. To všetko preto, aby som dnes mohol navrhovať fungujúce weby. Základom mojej práce je nikdy nekončiaci designový proces. Získavam informácie, overujem hypotézy a testujem vhodnosť možných riešení.